آپارتمان لوکس به ارزش 23 میلیارد تومان در تهران!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/07/09

ساختمان هایی با نام مجتمع و برج برای ثروتمندانی ساخته می شوند که ثروت داشتن ویلاهای چند صد میلیاردی را ندارند اما خواهان کاخ هایی مجلل با امکانات هتل های 5 ستاره هستند. با ما همراه شوید تا با این نوع از برج های مجلل و اشرافی بیشتر آشنا شویم.


آپارتمان های لوکس در تهران

با مروری برفایل‌های ثبت شده درمعاملات املاک تهران می توان دید که ارقام بسیار بزرگ شده اند و درمحدوده هایی از تهران حتی قیمت املاک تا 15 و 20 میلیون تومان هم معامله واقعی می شود. نمونه این موضوع مجتمعی مسکونی در یکی از مناطق تهران است که در زمینی به مساحت 7000 مترمربع با 47000 مترمربع زیربناساخته شده است.

این برج که گفته می شود توسط شرکتی خصوصی ساخته شده است شامل 32000 مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی است که 1000 مترمربع واحدهای تجاری و14000 متر مربع فضاهای تفریحی و مشاعات را داراست و با قیمت میانگین دست کم 500 میلیارد تومان در بخش مسکونی اش ارزش فروش دارد.

قیمت پایه متری 12 و نیم میلیون تومان !

این مجتمع شامل 65 واحد مسکونی در 15طبقه است که در طبقات اول تا پنجم واحدهای 350 الی 400متری قرارگرفته اند. پیگیری ها نشان می دهد که قیمت پایه هر متر مربع این آپارتمان ها 125 میلیون ریال است و در هر طبقه 2 درصد به این قیمت پایه افزوده می شود. درهرطبقه 6 واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد و دو واحد 600متری و دو واحد 400 متری در طبقات 6 تا 13 قرار گرفته اند که واحدهای 600 متری دارای دو تیپ متفاوت و واحدهای 400 متری نیز دارای دو تیپ متفاوت نقشه معماری هستند.


آپارتمان لوکس 23 میلیارد تومانی در تهران

میانگین قیمت آپارتمان ها، 7 میلیارد تومان !

با در نظر گرفتن قیمت طبقه اول 125 میلیون ریال و همچنین در نظر گرفتن واحد های 400 متری این مجتمع،کمترین قیمت 50 میلیارد ریال است تا صاحب یکی از آپارتمان های این ساختمان شوید! قیمت واحد های 600 متری در کمترین قیمت طبقات این مجتمع هم رقمی بالغ بر 75 میلیارد ریال است.

بر این اساس در شرایطی که درطبقات 14 و 15 این برج دو واحد پنت هاوس 926متری در هر طبقه و یک واحد پنت‌هاوس 1400متری دوبلکس قرار گرفته اند، بالاترین قیمت ها در این برج برای پنت هاوس 926 متری به 150 میلیارد ریال و دردوبلکس طبقه 15 به قیمت تمام شده 226 میلیارد ریال یا حدود 23 میلیارد تومان می رسد!

نکته جالب در این برج آن است که اگر رقم جابه جا شده در تعداد واحد ها را میانگین بگیریم با قیمت میانگین متری 14 میلیون تومان برای واحد های این برج و میانگین متراژ 500 متری برای واحد های این برج به عدد میانگین 7 میلیارد تومانی خواهیم رسید که نشان از ارقامی نجومی در خرید وفروش های ملک در تهران دارد.


میانگین متری 14 میلیون تومان، قیمت برج های مسکونی تهران

220 میلیون تومان پورسانت معاملات احتمالی !

جالب تر اینکه اگر ارقام مذکور را به صورت میانگین در نظر بگیریم، املاک معامله کننده این واحدها در قانونی ترین شرایط می توانند دست کم در معامله واحد های این برج عددی بین 35 تا 70 میلیون تومان از طرفین معامله دریافت کنند که اگر با 1 درصد معامله حساب شود تا 140 میلیون تومان هم برای معاملات املاکی ها سود آور خواهد بود. حال آنکه اگر رقم پورسانت املاکی ها برای پنت هاوس را بخواهیم محاسبه کنیم، رقمی بین 110 تا 220 میلیون تومان خواهد بود.


فروش واحد های برج های لوکس تهران، معامله سود آور برای مشاورین املاک

بررسی ایمنی این برج

بد نیست در خصوص این برج بدانید که 65 واحد مسکونی فضای تفریحی و مشاعات، 7 دستگاه آسانسور، سه راه پله مجزا، سالن برگزاری همایش های مرتبط با مدیریت برج و سالن اجتماعات بخشی از مشخصات جانبی است. همچنین سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500متر مربع جهت استخر، سالن Gymبا دستگاه های ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی از دیگر امکانات موجود است.


ایمنی برج های لوکس و گران بهای تهران

در آشپزخانه واحدهای مسکونی از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروفر، کافی میکر و ماشین ظرفشویی از برند آلمانی، یخچال و فریزر آلمانی استفاده شده و آئین نامه 2800 ایران و استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی کسب شده است. این سازه تا 6/8 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقام شده و انسان را به یاد مقاومت مسکن های مهر می اندازد که مقرر است تا 7 ریشتر مقاوم باشند!


آشپزخانه های لوکس برج های گران قیمت در تهران

منبع: عصر ایران

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: عالی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید