شاه کلید جذب گردشگر خارجی کجاست؟

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/06/20

به طور کلی گردشگران زمانی که برای مقصدی هزینه کرده و بلیت یا تور خریداری می کنند درواقع تصویر و تصور خود را از مقصد خریداری کرده اند. در گردشگری واژه ای وجود دارد به نام تصویر مقصد که در توسعه گردشگری و جذب گردشگران خارجی در هر کشوری نقش بسیار مهم و حیاتی دارد.


شاه کلید جذب گردشگر خارجی

اگر در ایران نیز در حوزه گردشگری به خوبی عمل کنیم و تصویر مثبتی از کشور بر جا بگذاریم تصاویر منفی به تدریج در بین تصاویر مثبت حذف می شوند. اما اگر تصویر مثبتی از ایران ارائه ندهیم و درباره کشور به دنیا اطلاعات مناسب ارائه نکنیم، در فضای دانش گردشگری جهان حضور نخواهیم داشت.


شاه کلید جذب گردشگر خارجی

در دوران تحریم، برخی رسانه های بیگانه تصویر نادرست و ناامنی از ایران به دنیا ارائه دادند، اما اکنون پس از برجام این تصویر بهبود یافته و گردشگران خارجی دریافته اند کشورمان از امنیت برخوردار است. بنابراین باید تلاش کرد تصویر ایجاد شده دوباره مخدوش نشود و ایران به عنوان مقصدی ناامن در ذهن مردم دنیا نقش نبندد.


شاه کلید جذب گردشگر خارجی

برای مثال مالزی به اندازه ای روی تصویر گردشگری خود کار کرده و تصویر امن و جذابی از خود ارائه داده که حتی سقوط هواپیما و حوادثی از این دست نیز نمی تواند تصویر آن را مخدوش کرده و موجب نوسان در صنعت گردشگری این کشور شود. بنابراین تصویر گردشگری مناسب موجب می شود حوادث ناگوار نیز بر ذهن گردشگران جهانی اثر نامطلوبی بر جا نگذاشته و گردشگران همچنان با اطمینان به این کشورها سفر کنند.


شاه کلید جذب گردشگر خارجی

منبع: خبرگزاری دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: عالی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید