مهیج ترین تفریحات در مسافرت به کره جنوبی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/06/13

کشور کره جنوبی از نظر تاریخی و قدمت، یکی از فوق العاده ترین آثار را در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار می دهد، از این گذشته فرهنگ و سننی که همواره در این سرزمین زنده نگه داشته شده، این کشور را به یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری برای انواع تور مسافرتی بدل کرده است. در این مطلب به 5 مورد از مهیج ترین فعالیت هایی که می توان در طول تور مسافرتی به کره ی جنوبی انجام داد، خواهیم پرداخت.


مهیج ترین تفریحات در تور مسافرتی کره ی جنوبی

کوهنوردی

این ورزش در کره بسیار رایج است و به صورت جدی و حرفه ای مورد استقبال طبیعت دوستان قرار می گیرد. می توانید به همراه تور یک روزه کوهنوردی، معاشرتی فوق العاده با کره ای ها داشته باشید و بیش از پیش با رسوم آنها آشنا شوید.


مهیج ترین تفریحات در کره جنوبی، کوهنوردی

اقامت در خانه های سنتی

فضای این خانه ها به طرز خارق العاده ای جذاب و فوق العاده است. پنجره های کوچک، سقف چوبی، باغ‍ های فانتزی اطراف خانه، همه و همه اقامتی سرشار از آرامش را در اختیار شما قرار می دهند. اگر تورمسافرتی خود را به کره ی جنوبی اختصاص داده اید، لازم است به جای اقامت در هتل های کلیشه ای، شبی را در یکی از خانه های سنتی کره ی جنوبی اختصاص دهید.


مهیج ترین تفریحات در کره جنوبی، اقامت در خانه های سنتی

مراسم مدیتیشن

اگرچه دین جامعی برای کشور کره ی جنوبی تعریف نشده است، اما می توان بوداییسم را به عنوان رایج ترین دین در این کشور قلمداد کرد. می توانید توریک روزه ای را به شرکت در مراسم خاص بودایی اختصاص دهید و در مراسم مدیتیشن و مراقبه شرکت کنید. به طور حتم گذراندن یک روز به سبک و سیاق بودائی ها از جذاب ترین بخش های تورمسافرتی شما خواهد بود.


مهیج ترین تفریحات در کره جنوبی، مراسم مدیتیشن

غذاهای فوق العاده کره ای را فراموش نکنید

طعم غذاهای کره ای، خاص و فوق العاده اند، به همین خاطر است که این روزها شاهد منوی غذاهای کره ای در لیست غذاهای رستوران های تراز اول دنیا هستیم. اگر در قالب تورمسافرتی به کره ی جنوبی سفر کرده اید و دلتان می خواهد طعم ناب غذاهای این سرزمین را بچشید، بهتر است که کمی از خیابان های اصلی فاصله گرفته و در خیابان های فرعی به دنبال رستوران های فوق العاده ی محلی باشید.


مهیج ترین تفریحات در کره جنوبی، غذاهای سنتی فوق العاده

شرکت در تور دوچرخه سواری

می توانید به همراه تور یک روزه ی دوچرخه سواری سری به طبیعت اطراف بزنید. کشور کره ی جنوبی یکی از پاک ترین طبیعت های جهان را دارد، به همین خاطر شاید عجیب به نظر نرسد که دوچرخه جزوی از محبوب ترین وسایل نقلیه در کره ی جنوبی باشد.


مهیج ترین تفریحات در کره جنوبی، تور دوچرخه سواری

منبع: خبرگزاری دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید