خاص ترین هتل های دنیا کجاست؟

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/04/10

هتل‌هاي شگفت انگيز در تمام دنيا طرفداران خاص خود را دارد. صنعت هتل‌سازي براي جلب توجه اين علاقه مندان هر بار برنامه‌هاي جذابي را پياده مي‌کند و با ايده‌ها و طرح‌هاي شگفت انگيز هتل‌هاي تازه مي‌سازد.

مطمئنا خوابیدن زیر آب در کنار انواع ماهی ها و یا استراحت شبانه در کنار یک آبشار زیبا، از تجربه های تکرار نشدنی خواهد بود. اینجا با عجيب ترين هتل هاي دنيا که چنین تجربه هایی را میسر خواهند کرد، آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هتلي زير آب‌، فيجي

در سواحل فيجي، زيردريايي‌ها در حال ساخت اين اثر سازه‌اي هستند. در اين اثر هنري که زير تالاب‌هاي مرجان ساخته مي‌شود، ۲۴ سوئيت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح اين اثر نام آن را خداي دريا گذاشته است و قرار است براي رفت و آمد به اين هتل از چهار زير دريايي استفاده شود.


خاص ترین هتل های دنیا، هتلي زير آب‌ در فيجي

شيمائو، شانگهاي، چين

شيمائو يکي از عجايب هتل‌ ها در دنيا محسوب مي‌شود. اين هتل که چيزي شبيه به سرزمين عجايب است، ۳۲۸ اتاق دارد که نمايي از يک آبشار ۹۰ متري را هم دارند، همچنين برخي از بخش‌هاي آن مانند رستوران و لابي در زير آب قرار گرفته‌اند. همچنين در اين منطقه براي برنامه‌هاي تفريحي مانند پريدن از ارتفاع با طناب و سنگ‌نوردي نيز مکان تعبيه شده است.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل شيمائو در شانگهاي چين

هتل داونگ، چين

يک هتل پنج ستاره با ۳۳۰ سوئيت به همراه يه مجتمع ورزشي از امکانات جنبي اين هتل هستند. البته قرار است اين هتل در يک گودال احداث شود.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل داونگ در چين

هتل کيمالا، پوکت، تايلند

در روستاي ايووک که حال و هواي گرمسيري دارد، هتلي با کلبه‌هاي کاهگلي، استخر و باغ گياه که تراس‌هاي آن رو به جنگل انبوهي در طول درياي آندمان است. در اين هتل برنامه‌هاي جنبي زيادي از جمله مديتيشن، کلاس‌هاي رزمي، غواصي، قايق سواري دارد که جز ديگري از زندگي لوکس محسوب مي‌شود.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل کيمالا در پوکت تايلند

هتل لوفوتن اپرا، نروژ

در دامنه کوه‌هاي شمالي نروژ يک معماري شگفت انگيز شبيه مار به زودي رونمايي مي‌شود که ۱۱ هزار متر مربع مساحت دارد. اين هتل شامل ترکيبي از هتل، آپارتمان، آمفي تئاتر و استخرهاي آب گرم را در ساختمان منحني شکل خودش جا داده است.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل لوفوتن اپرا در نروژ

جزاير خصوصي اميرالله، دبي

دبي به خوبي توانسته خودش را در پروژه‌هاي خصوصي و توسعه يافته معرفي کند. جزاير خصوصي با برنامه‌هايي مانند ساحل خصوصي و آپارتمان‌هاي ساحلي راه مي‌افتند و در حال حاضر کارهاي آن شروع شده است.


خاص ترین هتل های دنیا، جزاير خصوصي اميرالله دبي

هتل سلطنتي آتلانتيس، دبي

هتل آتلانتيس با ۸۰۰ اتاق و ۲۵۰ اپارتمان لوکس در ۴۶ طبقه ساخته شده که با شيشه پوشانده شده است. امکاناتي که براي اين هتل درنظر گرفته شده است، رستوران، استخرم آب‌گرم، پارک دريايي و استخر شيشه‌اي در ارتفاع ۹۰ متري از زمين است و دبي اميدوار است با اين هتل و امکاناتي که براي ان طراحي کرده است به رقابتي با تفرجگاه ساحلي شني سنگاپور بپردازد.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل سلطنتي آتلانتيس دبي

هتل هلال احمر، باکو، جمهوري آذربايجان

هتلي در نزديکي درياي خزر با ۳۳ طبقه بشکل هلال است که در يک جزيره مصنوعي واقع شده و به محلي براي کسب و کار و سرگرمي بدل شده است.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل هلال احمر  باکو

هتل شناور نمک و آب

يکي از کساني‌که جايزه طراحي سال ۲۰۱۵ را دريافت کرده، طرحي براي يک هتل روي آب دارد که هر اتاق آن يک سالن، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و فضاي بزا رو به دريا دارد.


خاص ترین هتل های دنیا، هتل شناور نمک و آب

منبع: بزنیم بیرون

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید