معروف ترین وعده های غذایی صبحانه در هتل ها

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/05/30

وعده غذایی صبحانه، مهم‌ترين وعده‌ي غذايي در سفر می باشد. در صنعت هتل‌داري، صبحانه وعده‌ي مهمي به شمار مي‌رود زیرا گردشگران تمایل دارند که يک صبحانه‌ي کامل و خوشمزه را در هتل صرف کنند تا بتوانند بعد از آن تا آخر شب بدون حس گرسنگی در شهر بگردند. اما چند نوع شناخته شده وعده غذایی صبحانه در هتل ها وجود دارد که در این مطلب به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.


معروف ترین وعده غذایی صبحانه در هتل ها

صبحانه‌ي انگليسي (English Breakfast)

اصلي‌ترين بخش صبحانه‌ي انگليسي، بيکن است. بيکن هم که مي‌دانيد از گوشت خوک درست مي‌شود. البته نبودن بيکن هم زياد لطمه‌اي به صبحانه نمي‌زند. تخم مرغ و سوسيس خودشان به تنهايي يک وعده‌ي غذايي مقوي هستند، ديگر چه برسد به اين که با گوجه‌ي کبابي، قارچ، نان تست و لوبياي پخته هم سرو شود. اين نوع صبحانه، يک راه مقرون به صرفه براي استفاده از سبزيجات هم می باشد؛ براي همين اگر يک وقتي پياز سرخ شده يا سوخاري، و پوره‌ي سيب‌زميني هم ديديد، تعجبي ندارد.


معروف ترین صبحانه ها در هتل ها، صبحانه‌ي انگليسي

صبحانه‌ي کانتيننتال (Continental breakfast)

اين‌ مدل صبحانه شامل يک يا چند جور نان شيريني بهمراه مربا و قهوه يا آب‌ميوه می باشد. بوفه‌ي صبحانه‌ي کانتيننتال با انواع نان‌شيريني مثل کرواسان، دونات، مافين و...، مربا و مارمالاد با کره يا خامه، آب‌ميوه‌هاي تازه و متنوع به همراه چاي يا قهوه، ممکن است خيلي وسوسه‌انگيز به نظر بيايد، اما هميشه به ياد داشته باشيد که اين جور صبحانه با مواد قندي فراوان، معنايش گرسنگي در ساعت ده و نيم صبح است. اگر برنامه‌ي صبح‌تان بازديد از موزه‌ها و جاهاي ديدني مختلف است و امکان خوردن ناهار تا ساعت اولیه ظهر برايتان پيش نمي‌آيد، بهتر است يا صبحانه‌ي مقوي‌تري سفارش دهيد که مواد پروتئيني هم داشته باشد و يا کمي تنقلات به همراه داشته باشيد.


معروف ترین صبحانه ها در هتل ها، صبحانه‌ي کانتيننتال

صبحانه‌ي امريکايي (American Breakfast)

يک صبحانه‌ي درست و حسابي امريکايي، غذاي سنگين‌تري از صبحانه‌ي کانتيننتال است. روز میز صبحانه‌ي امريکايي، يک چيزهايي پاي ثابت هستند؛ مثلاً پوره، حليم، تخم‌مرغ، سوسيس، سيب‌زميني سرخ کرده، بيسکوييت، نان تست، پنکيک، وافل، فرنچ تست، شيريني‌هايي مثل کرواسان و دونات و مافين، ميوه‌ي تازه يا پخته. گاهي سفره را با يک تکه استيک رنگين‌تر هم مي‌کنند، اما بيشتر احتمال دارد کنار تخم مرغ، يک تکه سوسيس يا بيکن سرو شود. به هر حال، صبحانه امريکايي براي روزهاي شلوغ و پرتحرکي که تا بعدازظهر، فرصت ناهار خوردن نداريد، بسيار مناسب است.


معروف ترین صبحانه ها در هتل ها، صبحانه‌ي امريکايي

برانچ (Brunch)

بوفه‌ي اين نوع صبحانه مفصل و متنوع است و هر چيزي تويش پيدا مي‌شود. اسم برانچ را انگليسي‌زبان‌ها از دو کلمه‌ي صبحانه (Breakfast) و ناهار (Lunch) گرفته‌اند؛ راحت و بي‌دردسر. اين وعده‌ي غذايي که بيشتر مناسب آخر هفته‌ها و تعطيلات است، يک وقتي بين ساعت ده صبح تا يک ظهر صرف مي‌شود و همان است که از نامش پيداست: صبحانه و ناهار يک‌جا !


معروف ترین صبحانه ها در هتل ها، صبحانه برانچ

منبع: بزنیم بیرون

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: خوب

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید