رمانتیک ترین و دنج ترین مقصد گردشگری دنیا

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/05/18

جزیره ی زیبای سانتورینی در دریای اژه واقع در کشور یونان به خانه های سفید و زیبایش مشهور است. موقعیت جغرافیایی این جزیره هم باعث شده که چشم اندازهای طبیعی فوق العاده ای داشته باشد و به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا شناخته شود. در این جزیره ی کوچک، جاذبه های فراوانی وجود دارد ولی بیشتر افراد برای تماشای خانه های سفید و لذت بردن از تفریحات ساحلی به آن سفر می کنند.


رمانتیک ترین و دنج ترین مقصد گردشگری دنیا، جزیره زیبای سانتورینی در دریای اژه

سینمای روباز در روستای ساحلی کاماری (Kamari)

این سینمای روباز در کاماری یکی از بهترین ها در اروپا است. اگر در فصل شلوغ گردشگری یعنی از آوریل تا آگوست به سانتورینی سفر کردید این فرصت فوق العاده را از دست ندهید. از کیوسک های اطراف سینما می توانید اسنک و نوشیدنی بخرید و در کنار سایر اعضای خانواده در سینمای روباز فیلم تماشا کنید.


سینمای روباز ساحلی در جزیره ی زیبای سانتورینی یونان

رستوران غذای دریایی در خلیج امودی

این خلیج زیبا و کوچک با چشم اندازهای بی نظیرش جایی است که در آن زلال ترین آب های دنیا را خواهد دید. در کمال تعجب، این منطقه معمولا دنج و خلوت است و برای رفتن به رستوران ها لازم نیست که از قبل میز رزو کنید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، اینجا بهترین مکان برای لذت بردن از طعم بهترین غذاهای دریای در کنار منظره ی نفس گیر دریا است.


غذاهای دریایی جزیره ی زیبای سانتورینی یونان

تورهای پرواز با هلی کوپتر بر فراز جزیره

بر خلاف تورهای قایق سواری، این تورها معمولا خیلی زود رزرو می شوند و همیشه پر هستند. اگر می خواهید در سفر به سانتورینی، این تجربه ی ناب را کسب کنید حتما باید تور مورد نظرتان را از قبل رزرو کنید. این تورها معمولا 20 دقیقه، 30 دقیقه یا یک ساعتی هستند و با استفاده از این فرصت فوق العاده می توانید زیباترین چشم اندازها را از جزیره، صخره ها، دهانه های آتش فشانی، آتش فشان ها، فضاهای سبز و شهر زیبا و ساختمان های چشم گیرش ببینید.


پرواز با هلی کوپتر بر فراز جزیره ی زیبای سانتورینی یونان

امتحان کردن طعم لذیذ باقلوا و جایرو (Gyros)

برای امتحان کردن بهترین جایروی یونان به غرفه ی کوچک Lucky’s سر بزنید که در خیابان اصلی فیرا قرار دارد و 3 دقیقه پیاده با ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. از هر کسی که بپرسید، جای دقیق آن را به شما نشان می دهد چون بسیار محبوب و مشهور است. در سفر به یونان حتما باید باقلوا و بستنی را امتحان کنید. همچنین جایرو یک غذای یونانی پخته شده از گوشت بریان شده بر یک سیخ عمودی است و معمولا به همراه نان پیتا و گوجه فرنگی، پیاز و سس تاتزیکی سرو می شود.


باقلوا و جایرو در جزیره ی زیبای سانتورینی یونان

ساحل سرخ و آکروتیری (Akrotiri)

سواحل زیبای سانتورینی افسانه ای و شگفت انگیز هستند اما در میان همه ی آنها، ساحل سرخ، منظره ای بی نظیر و شگفت آور دارد. منظره ی سرخ و سیاه آتش فشانی این ساحل بسیار محبوب و پرطرفدار است. این ساحل فقط چند قدم تا منطقه ی باستانی آکروتیری فاصله دارد. قدم زدن در خیابان ها و میدان های این شهر تاریخی و تحسین شکوه و ظرافت آثار تاریخی به جامانده یکی از بهترین بخش های سفر شما به سانتورینی خواهد بود.


ساحل سرخ جزیره ی زیبای سانتورینی در یونان

پیاده گردی در مسیر اویا (Oia) و فیرا (Fira)

طی کردن این مسیر، 2 تا 3 ساعت طول می کشد؛ مسیری که در برخی از نقاط شیب تند و سرازیری دارد اما مطمئنا طی کردن آن تجربه ای عالی خواهد بود که نباید آن را از دست بدهید. با عبور از این مسیر، زیباترین چشم اندازها از جزیره ی زیبای سانتورینی را خواهید دید.


پیاده گردی در مسیرهای زیبا، جزیره ی زیبای سانتورینی در یونان

منبع: خبرگزاری دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید