اعزام پزشکان ایرانی به عربستان

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/04/12

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برای حج امسال، اظهار کرد: پزشکانی که قرار است معاینه کننده حجاج باشند در استان های مختلف مشخص شده و به کاروان ها معرفی شده اند. مدیران کاروان ها نیز از میان این پزشکان تعدادی را انتخاب می کنند.


اعزام پزشکان ایرانی به عربستان

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مورد تأمین دارو برای حج امسال نیز گفت: خرید داروها تقریبا انجام شده است و بنا داریم بخشی از داروها از جمله سرم و شربت ها را به دلیل حجم و وزنی که دارند در عربستان سعودی خریداری کنیم و به دنبال بستن قرارداد با آنها هستیم.

وی اضافه کرد: بیمارستان های ما در مکه و مدینه همان ساختمان قبلی است که قراردادش را امضاء کرده ایم و تیم راه اندازی بیمارستان برای بررسی های بیشتر 9 شوال (13 تیر ماه) به عربستان اعزام می شوند تا از تاسیسات و تجهیزات بازبینی کنند.

مرعشی در مورد واکسیناسیون حجاج عنوان کرد: واکسن ها به تعداد کافی تهیه شده و پس از تشکیل جلسات کاروان ها تا دو هفته مانده به اعزام تزریق خواهند شد.


منبع: حج نیوز

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید