خنک ترین مقاصد گردشگری جهان در گرم ترین فصل سال

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/04/17

این امر طبیعی است که گرمای تابستان بیشتر مردم را به سمت مناطق خوش آب و هوا و خنك بکشاند تا مسافران از هوای مطبوع آن مناطق لذت ببرند، بنابراین از آنجا كه همیشه درجه حرارت و سرما و گرما، نقشی سازنده در انتخاب مقاصد سفر داشته و دارد، برترین مقاصد گردشگری جهان در فصل تابستان را در ادامه معرفی خواهیم نمود.


خنک ترین مقاصد گردشگری جهان برای سفرهای تابستانی

صلاله، عمان

اگر از كشورهای سرد هنگام تابستان سفر خود را آغاز می‌كنید، پیشنهاد ما منطقه صلاله در حاشیه خلیج فارس به عنوان بهترین مكان برای استراحت و گذراندن تعطیلات در خاورمیانه است. میانگین درجه حرارت در ماه جولای (تیر و مرداد) در این منطقه 26 درجه سانتی‌گراد می باشد. این منطقه برای افرادی که در جستجوی مكان‌های دوردست نیستند و علاقه‌ای به مسافرت‌های طولانی ندارند بهترین گزینه مسافرتی است.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، صلاله در عمان

آب و هوای مطلوب و سرسبزی آن با توجه به باران‌های موسمی باعث شده كه منطقه صلاله از جنبه‌های متفاوت نظر گردشگران را به خود جلب كند، بهترین محل اقامت برای شما در منطقه می‌تواند هتل هیلتون با استخرهای بسیار مجلل و منظره دریا باشد. اما اگر به این منطقه سفر كردید حتما از كاخ بسیار زیبای سلطان قابوس دیدن و به شگفتی‌های این سازه تاریخی كاملا توجه كنید.

لاس ‌لناس، آرژانتین

این شهر از اواخر خرداد تا اوایل آبان، پذیرای هزاران اسكی‌باز از سراسر جهان است. آسمان آبی این شهر باعث شده علاقه‌مندان به ورزش اسكی از بهترین شرایط موجود برای این ورزش استفاده ‌كنند. میانگین درجه حرارت در ماه جولای (تیر و مرداد) در این منطقه هشت درجه سانتی‌گراد می باشد.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، لاس ‌لناس در آرژانتین

نكته جالب توجه در این منطقه و پیست اسكی آن، این است كه برای تمامی رده‌های سنی امكانات ورزشی فراهم شده و از مبتدی‌ها تا حرفه‌ای‌ها می‌توانند بدون مزاحمت برای دیگران از این مكان استفاده كنند. بهترین مكان برای اقامت در این شهر هتل piscis hotel است.

ولینگتون، نیوزیلند

این منطقه ساحلی و بنادر زیبای آن، بهترین فرصت را برای تعطیلات خوب تابستانی هر گردشگری فراهم می‌كند بنابراین هرگز لذت قدم‌زدن در هوای پاك و مناظر طبیعی آن قابل وصف نیست. متوسط درجه حرارت در ماه جولای (تیر و مرداد) در این منطقه هشت درجه سانتی‌گراد می باشد.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، ولینگتون در نیوزیلند

ورزش‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویی‌های ورزشی همچون قایق‌سواری یا شام‌خوردن در یك رستوران شناور می‌تواند روح هر انسانی را دوباره از نو بسازد. همچنین در این منطقه رستوران‌های بسیاری با تنوع غذایی زیاد وجود دارد و جای تعجب نیست كه هر طعمی را كه مایل باشید بتوانید مز‌مزه كنید و طعم واقعی غذای محلی آن منطقه را بچشید.

ریكیاویك، ایسلند

به تازگی این شهر به یكی از مراكز گردشگری ایسلند تبدیل شده و به همین دلیل امكانات خوبی را برای گردشگران شهرشان مهیا كرده‌اند. متوسط درجه حرارت در جولای (تیر و مرداد) در این منطقه 10 درجه سانتی‌گراد می باشد. بهترین اقامتگاه این شهر، هتل 101(hotel101) است.‌


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، ریكیاویك در ایسلند

ریكیاویك به یكی از فریبنده‌ترین مكان‌های كره خاكی تبدیل شده كه در این فصل از سال درست مانند یك نمایشگاه هنری اما طبیعی توجه هر بازدیدكننده‌ای را به خود جلب می‌كند. یقین داشته باشید كه بازدید از بازار محلی ماهی‌فروشی با همه بوها و مناظر جالب خود نقطه جالب توجهی در طول سفر شماست. البته بهترین نقطه سفر شما آبتنی‌كردن در حوضچه آب گرم طبیعی این منطقه خواهد بود.

كیپ تاون، آفریقای جنوبی

امروزه ساحل و آبشارهای طبیعی این منطقه باعث شده از دید ویژه‌ای به این طبیعت نگاه كنند و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های بسیار بزرگ در زمینه صنعت گردشگری در این بندر به عنوان یكی از مراكز گردشگری جهان تبدیل شده است. متوسط درجه حرارت در جولای (تیر و مرداد) در این منطقه 12 درجه سانتی‌گراد می باشد.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، كیپ تاون در آفریقای جنوبی

این شهر با بیش از 400 مركز خرید توانسته نمونه كاملی از آداب و رسوم آفریقا را برای گردشگران نمایان سازد. بهترین مكان برای اقامت شما در این شهر، هتل «café grace» خواهد بود.

سواحل طلایی، استرالیا

این شهر یكی از منحصربه‌فرد‌ترین مناطق استرالیا است. میانگین درجه حرارت در جولای (تیر و مرداد) در این منطقه 17 درجه سانتی‌گراد می باشد. ساحل طلایی در بیش از 70 كیلومتر گسترده بهترین امكانات اقامتی و سیاحتی در آن فراهم شده و بهترین مكان برای اقامت در این منطقه plazzo versace خواهد بود.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، سواحل طلایی استرالیا

به یاد داشته باشید كه رسیدن به این نقطه زیبا از جهان با كشتی نیز امكان‌پذیر است و البته بهترین راه برای لذت‌بردن از زیبایی‌های منطقه انتخاب مسیر دریایی عنوان شده است. هتل «پلازا ورساچه» خود امكانات رفاهی شما را در یك قایق خصوصی پنج ستاره در این سواحل فراهم می‌كند. البته نكته جالب برای مسلمانان جهان این است كه در این منطقه گردشگری و البته این هتل تمام خدمات طبق قوانین اسلام مهیاست و غذای حلال در دسترس گردشگران مسلمان است.

كپنهاگن، دانمارك

كپنهاگن شهری بسیار مشهور در منطقه اسكاندیناوی برای گردشگران جهان است و آرام‌ترین محیط برای گذراندن تعطیلاتی خانوادگی برای گردشگران معرفی شده است. امنیت در این شهر در بالاترین سطح جهانی خود قرار گرفته و تمامی افراد توانایی تكلم به زبان انگلیسی را دارند. بهترین محل برای اقامت‌قلعه فریبنده یا damish coast است.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، كپنهاگن در دانمارك

سواحل دانمارك یكی از بهترین مكان‌های توریستی برای گردشگران است به گونه‌ای كه سحرگاه مناظر فریبنده و زیبایی را خواهید دید. اما اگر قصد سفر به این منطقه اروپایی را دارید، بهترین مكان برای اقامت شما جزیره كپنهاگ هست. این هتل مجهزترین و مناسب‌ترین هتل پایتخت دانمارك برای شماست.

اویان، فرانسه

آب‌های معدنی و حوضچه‌های آب معدنی كه به عقیده برخی خواص درمانی نیز دارد، تنها دلیل مشهورشدن این شهر به عنوان یك منطقه گردشگری نیست، بلكه صدای آواز پرندگان كنار دریاچه ژنو(geneva) كه در سایه كوه چابلایس (chablais) جلب توجه می‌كند. میانگین درجه حرارت در جولای (تیر و مرداد) در این منطقه 21 درجه سانتی‌گراد می باشد.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، اویان در فرانسه

دوستداران ورزش‌های دیگری چون صخره‌ نوردی و دوچرخه‌سواری كوهستان نیز بی‌نصیب نمانده‌اند از دیگر امكانات ورزشی این منطقه می‌توان از زیباترین زمین‌های گلف طبیعی برای دوستداران این ورزش نام برد. بهترین منطقه اقامتی در این سرزمین رویایی، رویال هتل است تا سفری تضمین‌شده را به شما هدیه دهد.

مادیرا، پرتغال

مادیرا در كشور پرتغال كه از تعدادی جزیره آتشفشانی تشكیل شده، بهترین منطقه گرمسیری برای مسافرت‌های تابستانی شماست. میانگین درجه حرارت در ماه جولای (تیر و مرداد) در این منطقه 24 درجه سانتی‌گراد می باشد.


برترین مقاصد گردشگری در فصل گرم تابستان، جزیره های  آتشفشانی مادیرا در پرتغال

این جزیره‌های رویایی كه با مخمل سبزی از درختان پوشیده شده،‌ همیشه جاذبه خوبی برای علاقه‌مندان به دریا بوده و طبیعت زیبای آن با سواحلی رویایی و بكر، بهترین مكان برای گذراندن تعطیلات را برای گردشگران فراهم كرده است.


منبع: بیتوته beytoote.com

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: خوب

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید