داروهای ممنوعه در سفر به گرجستان!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/05/07

به گزارش اقتصاد آنلاین، گردشگران و مسافران راهی گرجستان که از مواد ترکیبی داروها اطلاعی ندارند، از آوردن هرگونه دارو به این کشور حتی با نسخه پزشک جهت مصرف شخصی به شدت خودداری کنند زیرا برخی داروهایی که در نظام درمانی ایران مجاز است، در صورت همراه داشتن هنگام ورود به گرجستان حتی با برگه تجویز پزشک، غیرقانونی است و شامل مجازات های سنگین می شود.


داروهای ممنوعه هنگام سفر به گرجستان

بر پایه اعلام مراجع مسئول نظارتی و کنترل گمرکی- قضایی در گرجستان ورود اقلام دارویی اعلام شده که حاوی مقادیری از مشتقات درمانی مواد مخدر یا روانگردان باشد به این کشور ممنوع است و مشمول جریمه های سنگین و حتی حبس های بلند مدت خواهد شد.

داروهایی شامل استامینوفن کدئین، کلردیازپوکسید، دیفنوکسیلات، کلونزپام، کونداکس، بنیکال، سودافد، کلداستاپ، تی دول و رای دول 100، آفرین، سوپراکلد، آمی تریپتیلین، ترامادول، دیازپام و اگزازپام داروهای ممنوعه برای ورد به گرجستان اعلام شده است. از سوی دیگر، در صورت ضرورت در گرجستان داروهای مورد نیاز و مراکز درمانی قابل دسترسی است.


منبع: پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید