برگزاری موسیقی‌ زنده و غذاهای خیابانی در پایتخت

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/04/24

از سال گذشته گردشگری منطقه ۱۲ تهران با هدف احیای زندگی شبانه در این منطقه کلید خورد و یکی از گزینه‌هایی که در همین راستا مطرح شد بحث ایجاد خیابان‌هایی چون خیابان «غذا و هنر» بود. منطقه ۱۲ تهران از قدیم تا به امروز قطب گردشگری پایتخت به حساب می‌آید و ۶۰ درصد آثار ثبتی این شهر در این منطقه قرار گرفته است. البته این منطقه که در ساعات مختلف روز جزو پرترددترین مناطق تهران به شمار می‌آید.


غذاهای خیابانی در پایتخت

این خیابان که از گذشته تا به حال به عنوان خیابان ادیان شناخته شده و در اطرافش ۱۵ موزه را جای داده، یکی از گزینه‌های مناسب برای اجرای طرح خیابان‌های تفریحی و گردشگری است. استریت فود (غذای خیابانی) تهران در شب‌های ماه مبارک رمضان با استقبال چشمگیری مواجه شد و اجرای آن در طول سال تداوم خواهد داشت.


راه اندازی استریت فود در تهران

مدیر امور گردشگری و ابنیه تاریخی شهرداری منطقه ۱۲ خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در روز‌های عادی از ساعت ۹ صبح تا یک بامداد از استریت فود (غذای خیابانی) تهران بازدید و از امکانات آن استفاده کنند. وی افزود: استریت فود تهران با مشارکت ۲۰ گردونه چرخ ثابت و ۵ تا ۱۰ فود ترک سیار شکل گرفته و از اقلام عرضه شده در این طرح می‌توان به آبمیوه، ساندویچ خانگی، غذای محلی و خانگی، شربت، بستنی، غذای سنتی، فلافل، فست فود و قهوه اشاره کرد.


جشنواره‌های غذایی در خیابان سی تیر تهران

مدیر اجرایی استریت فود (غذای خیابانی) تهران از برگزاری موسیقی‌های زنده خیابانی، پرفورمنس‌های هنری، مسابقات عکس و جشنواره‌های غذایی در قالب طرح استریت فود تهران خبر داد. خاطرنشان می‌شود؛ استریت فود (غذای خیابانی) تهران در تقاطع خیابان امام خمینی و سی تیر واقع شده است.


برگزاری موسیقی‌ زنده در شلوغ ترین خیابان تهران
غذای خیابانی در تقاطع خیابان امام خمینی و سی تیر پایتخت
برگزاری خوراکی های خیابانی در منطقه قطب گردشگری پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید