سفر بدون ویزا به روسیه با کارت ویژه تماشاگری جام جهانی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/04/17

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 در 11 شهر مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، یکاترینبورگ، کالینینگراد، سارانسک، روستوف، قازان، نیژنی نووگورود، سامارا و ولگاگراد برگزار خواهد شد. روسیه برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات پرطرفدار یک ماهه جام جهانی فوتبال که 24 خرداد سال 1397 آغاز خواهد شد، تدارکات ویژه ای در نظر گرفته است.


سفر به روسیه

قانون ویژه سفر بی روادید به روسیه برای جام جهانی

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اردیبهشت ماه سال جاری قانونی را امضا کرد که بر اساس آن تماشاگران فوتبال دارای کارت ویژه تماشاگری می توانند، برای دیدن از نزدیک مسابقات جام جهانی سال 2018، بدون روادید به این کشور سفر کنند.

مطابق این قانون، سفر بدون روادید به روسیه با برخورداری از کارت شناسایی ویژه طرفداران هر تیم موسوم به «Fan-Id» ممکن خواهد بود و تماشاگران خارجی باید مدارک هویتی معتبر و نخست گذرنامه داشته باشند.


قانون ویژه سفر بی روادید به روسیه برای جام جهانی

توافق گردشگری گروهی بی ویزا افزایش دهنده روابط بین ایران و روسیه

امضای پیمان گردشگری گروهی (توری) 5 تا 50 نفره بدون درخواست روادید فردی که هشتم فروردین ماه در جریان مذاکرات حسن روحانی و ولادیمیر پوتین رئیسان جمهوری ایران و روسیه در کاخ کرملین مورد توافق گرفت، نیز زمینه ساز رشد این مناسبات بین تهران و مسکو خواهد بود. این توافق هم اکنون مورد تائید قرار گرفته که با اجرای آن شمار گردشگران مسافر بین دو کشور به صورت متقابل افزایش خواهد یافت و حتی گردشگری فوتبالی برای جام جهانی 2017 را نیز بسیار بیشتر خواهد کرد.


گردشگری گروهی بی ویزا بین ایران و روسیه

ایرانیان در جمع بیشترین شمار گردشگران در روسیه

همسو با افزایش روابط گردشگری بین ایران و روسیه، وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که ایرانیان در جمع پرشمارترین گردشگران در روسیه قرار دارند. برپایه گزارش جمع بندی وزارت خارجه روسیه، بیشترین میزان روادید گردشگری توسط کنسولگری های این کشور در آلمان، چین، ایتالیا، فرانسه، آمریکا، ایران، بریتانیا ، اسپانیا، فنلاند و ژاپن صادر می شود.


ایرانیان در جمع بیشترین شمار گردشگران در روسیه

تبلیغ رسانه های روسی برای جذب گردشگران فوتبالی از ایران

رسانه روسی اسپوتنیک که پیش از این هم نوشته بود، «هواداران فوتبال ایران ورزشگاه های روسیه را برای تماشای بازی های جام جهانی پر خواهند کرد»، سلسله گزارش های ویژه ای را برای معرفی بیشتر روسیه، سفر به این کشور و جام جهانی برای مخاطبان ایرانی منتشر می کند.

اسپوتنیک افزوده است: به دلیل همسایگی و روابط نزدیک دو کشور شاید سال آینده ایرانیان بیشتری برای تماشای بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی در مسابقات جام جهانی، راهی روسیه شوند. رسانه روسی نوشته است: می خواهیم با اطلاعات ارائه شده در مورد روسیه و شهرهای میزبان رقابت های جهانی، (ایرانیان) با کمترین مشکل بتوانند روزهای به یادماندنی فوتبالی برای خود رقم بزنند.


منبع: ایرنا

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید