ترسناک‌ترین اعمال مذهبی در جهان

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/08/19

امروزه با وجود ادیان مختلف، شاهد عجیب‌ترین و ترسناک ترین آیین‌های مذهبی در جهان هستیم. البته در بسیاری از کشورها، برخی اعمال مذهبی خاص قرن هاست که ممنوع شده اند. مطمئنا تماشای عجیب‌ترین آیین‌های مذهبی در برخی از کشورها، خود به تنهایی عاملی برای جذب گردشگر می باشد. طبیعتا این لیست شامل ادیانی می‌شود که به طور گسترده مورد قبول نیستند. در ادامه با ما همراه شوید تا با این لیست جنجالی بیشتر آشنا شویم.


تعجب برانگیز ترین اعمال مذهبی در جهان

دستکش مورچه

در مراسم بارمیتزوا (barmitzvah) که در یکی از قبایل برزیل اجرا می‌شود، پسران دست خود را در یک دستکش پر از هزاران مورچه سمی فرو می‌برند تا نشان دهند مرد شده و برای ورود به بزرگسالی آماده هستند. این قبیله در اعماق آمازون زندگی می‌کنند و برخی از عجیب‌ترین اعمال مذهبی را دارند. یکی از مورچه های این آیین، مورچه گلوله است که بزرگترین مورچه روی زمین بوده و دردناک‌ترین نیش را دارد. گفته می‌شود این درد شدید فواید مذهبی برای مردان قبیله دارد.


اعمال عجیب مذهبی دستکش مورچه در برزیل

رقص روح

رقص روح بومیان آمریکایی‌ یکی از ترسناک‌ترین مراسم مذهبی است که انجام می‌شود. آنها اعتقاد دارند که ارواح بومیان آمریکایی مرده با این رقص برگردانده می‌شوند و با سفید پوستان مبارزه می‌کنند. برخی محققان معتقدند که این رقص از رقص‌های دایره‌ای گرفته شده که توسط قبایل بومی در دوران ماقبل تاریخ استفاده می‌شده است. این رقص با هدف زدودن سفیدپوست‌ها از زمین انجام می‌شد و بسیاری از آن‌ها را می‌ترساند. به همین دلیل دولت فدرال این مراسم منحصر به فرد را ممنوع کرد.


اعمال عجیب مذهبی رقص روح در آمریکا

مصرف گیاه پیوت

زیستگاه پیوت مکزیک و تگزاس است و جزء گیاهان دارویی دارای ماده شیمیایی مسکالین در آمریکایی‌های بومی است. برخی ادیان بومی آمریکا در مراسمشان این مخدر مست کننده را مصرف می‌کنند. اما تعداد کسانی که واقعا این آیین را انجام می‌دهند نسبتا کم است.


اعمال عجیب ادیان بومی آمریکا

مراسم اوکیپا

در مراسمات مذهبی قبایل بومی دشت‌های شمالی، شرکت کنندگان (معمولا مردان جوان) با قلاب‌های بلند پوست خود را سوراخ کنند و از سقف آویزان شوند. رهبران این قبایل از خطرات این مراسم آگاه بودند، اما این خطرات را نسبت به مزایای معنوی که این عمل روی قهرمانان آینده قبیله داشت ناچیز می‌دانستند. این قانون در قرن‌های ۱۸ و ۱۹ توسط دولت آمریکا ممنوع شده است.


مراسم عجیب مذهبی  اوکیپا در آمریکا

معیوب سازی خود در مذهب تایپوسام هندو

در بخشی از این مراسم، هندو‌ها قسمت‌های مختلف بدن خود را سوراخ می‌کنند. این سوراخ‌ها معمولا با سیخ، نیزه، قلاب‌های بزرگ یا نیزه‌های کوچک ایجاد می‌شوند. شرکت کنندگان درد شدیدی را باید تحمل کنند که آن را سرسپردگی مذهبی می‌دانند. برخی افراد با وسایل فوق العاده زینتی این عمل را انجام می‌دهند. حتی برخی از آن‌ها چندین قلاب بزرگ زینتی در کمرشان فرو می‌کنند تا با آن ارابه‌های این مراسم را بکشند.


اعمال عجیب مذهبی معیوب سازی خود توسط هندو ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید