رستورانی دیدنی در دل یک تونل تاریک!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/08/21

غذا خوردن در فضای تاریک یک رستوران خاص در نزدیکی پایتخت اکوادور، میتواند یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز را برای یک توریست بسازد. مطمئنا ترس از تاریکی یا فضای بسته، سرو خوراکی های خاص و ... را در هر مکانی نمیتوان تجربه کرد. لمس چنین اتفاقاتی تنها در رستوران رافا که به همت یک زوج جوان در نزدیکی پایتخت اکوادور راه اندازی شده است، ممکن می باشد. با ما همراه شوید تا با این تجربه خاص و عجیب بیشتر آشنا شویم.


تجربه ای ترسناک در تاریک ترین رستوران دنیا

«La Cueva de Rafa», یا غار رافا ، ایده فردی به نام رافائل است که پیش از آن یک رستوران ایتالیایی در سوییس داشت. او پس از بازگشت به شهر کیتو تصمیم می گیرد یک غار بسازد و پس از ساخت آن این ایده به ذهنش می رسد که درون این غار یک رستوران راه اندازی کند. افرادی که در این رستوران تاریک کار می کنند نابینا هستند و غذاهایی که سرو می کنند نیز در تاریکی مطلق سرو می گردد.


رستورانی تاریک در نزدیکی پایتخت اکوادور

مشتریان این رستوران ابتدا وارد یک تونل باریک و با نور بسیار کم می شوند ، سپس یکی از پیشخدمت ها که نابینا هستند از آنها می خواهد تا با قرار دادن دست روی شانه شان به دنبالشان بروند و سپس آنها را تا میز هدایت می کند. حرکت کردن در تاریکی برای بسیاری از افراد دشوار خواهد بود به همین دلیل نابیناها خیلی راحت تر می توانند آنها را در این تاریکی هدایت کنند.


رستورانی در دل یک غار تاریک در پایتخت اکوادور

منبع: مجله ایرانی - روز پلاس

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: خیلی بد

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید