سفری آرام اما پر هیاهو در کشور ارزان صربستان

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/08/21

اگر کوله پشتی سفر را بر دوش انداخته باشید و هوس بالکان گردی داشته باشید، می توانید به سمت صربستان یکی از ارزان ترین مقاصد اروپا سفر کنید. موقعیت ویژه جغرافیایی صربستان و همسایگی این کشور با کرواسی باعث شده است تا مسافرانی که عشق دیدار با فرهنگ های متفاوت منطقه بالکان را دارند، حتما چند روزی نیز در صربستان اتراق کنند و به گشت و گذار بپردازند.


پایتخت کشور دیدنی و ارزان صربستان

از جاذبه های گردشگری کشور صربستان جمعیت جوان این سرزمین اروپایی است. این شور جوانی باعث شده است تا شب های بلگراد پرشورتر از سایر کشورهای بالکان باشند و مسافرانی که به مقصد صربستان بلیط ارزان هواپیما می خرند، زندگی شبانه ی پرهیجانی را در مدت اقامت خود در این کشور اروپایی تجربه کنند.


شب های پرشور منطقه بلگراد

همچنین جشنواره Exit یکی از مشهورترین رویدادهای قاره اروپاست که در زمینه موسیقی در منطقه سرسبز Novi Sad در کشور صربستان برگزار می شود. البته اگر حساب فستیوال «Exit» را که از دیدنی های Novi Sad جدا کنیم، باز هم این منطقه جذاب دارای مناظر طبیعی و معماری سحر انگیزی می باشدکه به شدت به دیدن شان می ارزند!


جشنواره موسیقی EXIT صربستان

از آنجا که کشور صربستان سرزمینی کوچک اما دیدنی است مسافری که بلیط هواپیما به مقصد صربستان می خرد این فرصت را دارد تا ظرف چند روز هم در شلوغی های مناطق شهری بلگراد پایتخت صربستان پرسه بزند و هم به حومه آرام و سرسبز شهر سری بزند و در پارک های ملی این کشور اروپایی عکس یادگاری بگیرد.


پارک های ملی صربستان

مناطق شمالی صربستان زمستان ها سرد و تابستان ها گرم و آفتابی هستند. بنابراین اگر در فصل زمستان برای بازدید از شهرهای شمالی صربستان بلیط ارزان هواپیما خریدید، همراه داشتن لباس گرم را از یاد نبرید و اگر در تابستان گذارتان به مناطق شمالی این کشور افتاد صبح ها و شب ها را برای گردش در خیابان ها انتخاب کنید تا در گرمای ظهرهای تابستان عرق نریزید. اگر به مقصد صربستان بلیط هواپیما خریدید، حتما دیدار از شهر دیدنی بلگراد را با کافه های دوست داشتنی اش از دست ندهید.


کافه های شهر دیدنی بلگراد

منبع: دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: عالی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید