تفریحات جذاب کودکانه در شهر سرگرم کننده سیدنی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/08/27

سفر به سیدنی استرالیا را با کودکان تجربه کنید تا از یک سفر بی نظیر بهمراه کودک دلبند خود یک خاطره رویایی بسازید. از زیباترین شهرهای جهان از نظر کودکان، شهر سیدنی با جاذبه های زیاد و ماجراجویی در فضای باز می باشد. اسکله پیاده روی حومه بندر دارلینگ ، آکواریوم، تئاتر IMAX و بندر قایق سواری، تندیس های معماری شهر، خانه اپرای سیدنی و پل بندر سیدنی، کشتی سواری کوتاه از CBD، باغ وحش Taronga، موزه هایی در کلاس جهانی، چرخ فلک جذاب پارک تفریحی، استخرهای "Rapid River"، و سواحل بی نظیر، همه ی سرگرمی ها را دور هم جمع می کند. در ادامه با سفری کوتاه به این شهر زیبا، با دیدنی های کودکانه ی این سرزمین عجیب و غریب سرگرم کننده بیشتر آشنا خواهیم شد.


تفریحات جذاب کودکانه در شهر سرگرم کننده سیدنی استرالیا

کشف دایناسورها در موزه استرالیا

اگر دایناسورها برای فرزند شما لذت بخش هستند، نمایشگاه دائمی در اینجا را دوست خواهند داشت. این کاوش به چگونگی زندگی و مرگ دایناسورها و دیگر واقعیت های شگفت انگیز در مورد این موجودات منزوی تبدیل شده است. کودکان همچنین می توانند هنر و مصنوعات ایجاد شده توسط بومیان استرالیا را در گالری های اول استرالیایی ها ببینند، که توسط نمایش های صوتی و تصویری افراد بومی که داستان های خود را به اشتراک می گذارند، تکمیل می شود.


کشف دایناسورها در موزه استرالیا

یکی دیگر از بخش های مورد علاقه ماندن در استرالیا است که واقعیت های موجود در مورد موجودات مرگبار کشور را افشا می کند و حتی میزبان برخی از خزندگان زنده است. نمایشگاه های موقت موزه به طور منظم بازدیدکنندگان را جذب می کند. بهترین از همه، بچه ها زیر 16 نمره پذیرش عمومی رایگان دارند، هر چند برای رویدادهای خاص ممکن است هزینه پرداخت شود.

بندرگاه زیبای دارلینگ

در این منطقه دیدنی علاوه بر مغازه ها، رستوران ها، نمایشگاه ها و محل های تفریحی، این بخش پیاده روی اسکله، در حدود 10 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر، با جاذبه های دوست داشتنی برای خانواده ها جمع بندی می شود.


بندرگاه زیبای دارلینگ شهر سیدنی استرالیا

مزرعه کانگورو در باغ وحش تارونگا

بچه ها عاشق مجموعه ای بیش از 4،000 حیوانات در اینجا، از جمله حیات وحش استرالیا مانند کانگورو، شتر مرغ استرالیایی، موش بزرگ گوش، و کوالس، و همچنین گونه های عجیب و غریب مانند شیرها، ببرها، کرگدن سیاه، میمون لمور فیل آسیایی و گوریل های غربی که در زمین پست است می شوند.


مزرعه کانگورو در باغ وحش تارونگا

ساخت قلعه های ماسه ای در ساحل بال مورال

سیدنی برای سواحل زیبای آن و جاذبه های سیدنی معروف است و Balmoral در قسمت شمالی شهر یکی از مشهور ترین سواحل طلایی شهر است. از آنجا که این ساحل بندری است، آب آرام است و برای کمی قایق سواری مناسب کودکان و نوجوانان است، و استخر های مشبک آرامش ذهنی را فراهم می کند. بچه ها می توانند غواصی کنند، بادبانی یاد بگیرند ، در شن و ماسه حفاری کنند، یا در آب های آرام پارو بزنند.


ساخت قلعه های ماسه ای در ساحل بال مورال

بند بازی در پارک المپیک سیدنی

خانه بازی های المپیک و پارالمپیک 2000 سیدنی، پارک المپیک سیدنی، در حدود 16 کیلومتری مرکز شهر، در حال حاضر یک محل دوست داشتنی برای خانواده است. آکروبات های مشتاق می توانند در سیرک هنری در یک بند بازی در کارگاه شیرجه بزنند و در هوا با مربیان متخصص قرار بگیرند. مرکز آبی پارک المپیک سیدنی در اینجا نیز عالی است، با چهار استخر گرم داخلی، یک سرسره آبی غول پیکر و رودخانه. کوچک تر ها عاشق تفریحگاه آبی Splasher، سرسرهای آبی و توپ های آبی خواهند شد. همچنین در اینجا یک مرکز تیراندازی با مربی با دوره هایی برای کودکان 10 ساله و بالاتر است.


بند بازی در پارک المپیک سیدنی

ترن هوایی در پارک لونا در سیدنی

کوچک تر ها عاشق چرخ فلک بازسازی شده، شاتل فضایی و آینه پر پیچ و خم خواهند شد. بچه های بزرگ تر عاشق ترن هوایی، روتور، قطره شیطان، و قطار تانگو، و جزیره کانوی که همیشه مورد علاقه آن ها است می شوند. بازی های ویدئویی، اتومبیل های dodgem و آب نبات های پنبه ای به فضا جو جشن های قدیمی را می افزاید. در سفر به سیدنی همراه با کودکان حتما سری به این پارک بزنید و لذت ببرید.


ترن هوایی جذاب در  پارک لونا در شهر سیدنی

منبع: همگردی - ویکی پدیا

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید