تجربه پرهیجان قدم زدن در محبوب ترین مناطق فرانسه

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/11/07

پلکان شاه آراگون یکی از محبوب ترین دیدنی های کشور فرانسه می باشد که گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید این مکان زیبا به فرانسه سفر می کنند. این پلکان در بخش بونیفاسیو که در جنوبی ترین نقطه جزیره کرس کشور فرانسه واقع شده است. بی شک این مکان دیدنی از زیباترین مناطق کشور باشکوه فرانسه می باشد.


محبوب ترین دیدنی های فرانسه، پلکان شاه آراگون

پله های دیدنی شاه آراگون فرانسه، نمای صخره را با زاویه تقریبا ۴۵ درجه بریده و از ۱۸۷ پله تشکیل شده است. اگر از سمت دریا به صخره نگاه کنید، شبیه یک خط مورب تیره به نظر می‌رسد و از نزدیک شبیه تونلی است که در دل سنگ کنده شده است. منظره ی زیبای پلکان شاه آراگون فرانسه و ایستادن بر روی آن تجربه یک سفر خاطره انگیز و پرهیجان را در ذهن گردشگران خوش ذوق ثبت خواهد کرد.


منظره دیدنی پلکان سنگی شاه آراگون در فرانسه

در واقعیت، این راه پله به یک چشمه آبگرم طبیعی و یک غار ختم می‌شود که در پایین پله‌ها قرار دارد و تصور می‌شود که توسط راهبان فرانسیسکان مدت‌ها قبل از آن که سربازان آلفونسوی پنجم به بونیفاچو راه یابند ساخته شده است.


تجربه قدم زدن در امتداد دریا در جزیره کرس کشور فرانسه

طبق روایات قدیمی ترهای این شهر، این راه پله توسط سربازان شاه آراگون آلفونسوی پنجم، تنها در یک شب در سال ۱۴۲۰ ساخته شده است. گردشگران خوش شانس که به این مکان دیدنی سفر کرده اند، میتوانند از این پله های سنگی عبور کرده و در امتداد دریا قدم بزنند و منظره ای زیبای دریا را از بالای این صخره های سنگی مرتفع تماشا کنند.


منبع: باشگاه خبرنگاران - فرتاک

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید