کشنده ترین قندیل های ایران را بشناسید!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/10/16

تابلوی جاده‌ی کلیسا در هر نقطه ای از شهر جلفا، قابل رویت است، جاییکه آبشار آسیاب خرابه خودنمایی می کند. این منطقه زیبا با تمام زیبایی‌هایش در محدوده منطقه آزاد ارس، دارای قندیل های یخی ترسناکی می باشد که سفر به این آبشار زیبا در کنار ارس خروشان هیجان انگیز و لذت بخش تر می سازد. این آبشار زیبا در حدود ۲۷ کیلومتری هادی‌شهر و در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در ۵ کیلومتری روستای مینجان آباد، در حاشیه رود ارس جا خوش کرده است.


کشنده ترین قندیل های ایران

از ابتدای روزهای فصل زمستان آبشار آسیاب خرابه یخ می‌زند، دیدن این آبشار با منظره‌ی یخ زده بسیار زیباست. در نظر داشته باشید که سفر به این آبشار در فصل زمستان از نظر ایمنی کمی نگران کننده است اما گردشگران حرفه ای می دانند که سفر کردن به مناطق هیجان انگیز، زیبایی سفر را چندین برابر خواهد کرد.


قندیل های خطرناک آبشار آسیاب خرابه جلفا

می توانید سفر خود را صبح زود از تبریز آغاز کنید و مشکلی در جاده از نظر رفت و آمد نخواهید داشت، اما زنجیر چرخ‌تان را همراهتان داشته باشید. قبل از راهی سفر شدن گزارش آب و هوا را بررسی کنید، جلفا یکی از گرمترین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است و عموما چند درجه گرم‌تر از تبریز است، اما ممکن است آب و هوای مرند غافلگیرتان کند.


سفری زمستانی به منطقه زیبای آبشار آسیاب خرابه شهر جلفا

با داشتن برنامه مشخص سفر، حدود ساعت ۱۰ الی ۱۱ به جلفا خواهید رسید، آسیاب خرابه حدود ۴۵ دقیقه با شهر جلفا فاصله‌ی زمانی دارد. شهر جلفا محل خوبی برای خرید و گردش شماست، می توانید برای گشت و گذار در شهر زمانی قبل یا بعد از بازدیدتان از آبشار آسیاب خرابه را اختصاص دهید.


منبع: باشگاه خبرنگاران

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: خوب

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید