با سفر کردن، در کسب و کارتان پیشرفت کنید!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/10/30

یک انسان خوش سفر، فرد شاغل موفقی است و نگرشی که از سفر خارجی به دست آورده را نمی توان در هیچ کلاس درس یا محیط دفتری پیدا کرد. یک سفر دلپذیر باعث می شود کارهای روزمره و زندگی پرمشغله تان را فراموش کنید. در واقع سفر باعث می شود عاشق دنیا شوید، به شما انرژی می دهد و از شما شخص بهتری می سازند. به محض برگشتن به خانه، می دانید که آماده اید با ذهنی باز با واقعیت ها روبه رو شوید.


آثار مثبت سفر، موفقیت در کسب و کار

البته طبیعی هم هست اینکه بخواهیم به خودمان آرامش و به سبک زندگی شلوغ و استرس های دائمی برای مدتی هرچند کوتاه نه بگوییم! کسانی که غالبا سفر می روند در محل کار از کسانی که چندان سفر نمی روند موفق ترند زیرا سفر کردن به ذهن فرد تنوع می بخشد. در ادامه این مقاله به 5 دلیل پیشرفت در کسب و کار بدلیل سفر کردن اشاره خواهیم کرد.


پیشرفت در کسب و کار با داشتن سفرهای خارجی متعدد

برنامه ریزی و نظم کاری

اگر برنامه ریزی کرده اید به کشور دیگری سفر کنید؛ چیزهایی مانند نگهداری از گذرنامه، واحد پول متفاوت، کجا بمانید، چه کارهایی انجام دهید، کجا غذا بخورید، مراقبت از همراهان تان و ... را در نظر دارید. به محض آنکه به دفتر بازگردید، وظایف تان آسان تر به نظر خواهد رسید.


برنامه ریزی و نظم کاری به وسیله سفر کردن

افزایش تمرکز و مثبت اندیشی

آدم هایی که درگیر کارهای دفتری هستند، به ویژه مدیران رده بالای دفتر مرکزی شرکت ها، بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که به محض بازگشت از سفر تمرکز بیشتری روی کارها دارند، ذهن شان تازه می شود و نسبت به دنیا دید بازتری پیدا می کنند.


افزایش تمرکز و مثبت اندیشی به وسیله سفر کردن

پیشرفت کاری از طریق شبکه سازی

زمانی که برای یک همایش یا کارگاه هایی از کشوری دیگر دیدن می کنید، دوست دارید با آدم هایی از بخش های مختلف دنیا ملاقات کنید. این کار شما را تشویق می کند یک شبکه اجتماعی بسازید. این آدم ها در لیست های تماس شما باقی می مانند.


پیشرفت کاری از طریق شبکه سازی به وسیله سفر کردن

افزایش دانش و تجربه

مشاهده سبک بین المللی کار، شما را قادر خواهد ساخت که برخی از آن ها را نیز در شغل خود به کار بگیرید. زمانی که به سفر خارجی می روید، چشم تان به روی فرهنگ های مختلف باز می شود. داشتن تجارب چندفرهنگی دست اول به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید آدم ها چگونه با موقعیت های مختلف در زندگی یا کارهای دفتری کنار می آیند.


افزایش دانش و تجربه به وسیله سفر کردن

کسب مهارت های اجتماعی

در حین سفرهای داخلی و خارجی، هرکاری که بکنید این مهارت های اجتماعی شماست که همواره امتحان خواهد شد. اینها شامل صبوری، نزاکت و آداب معاشرت تان می شود و اینکه چقدر خوب در آن کشور با محلی ها صحبت می کنید. اگر بتوانید در این آزمون موفق شوید، به راحتی می توانید در حرفه تان پیشرفت کنید.


کسب مهارت های اجتماعی به وسیله سفر کردن

منبع: خبرگزاری دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید