معرفی آبشارهای چالوس

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/11/14

جلگه‌ میانی‌ سواحل‌ دریای‌ خزر با نام "شهرستان چالوس" در همسایگی شهرستان ساحلی نوشهر، یکی از دیدنی ترین مناطق شمالی کشور است که طبیعت زیبا، جاده‌های جذاب و جاذبه‌های طبیعی و زیبای آن سبب شده تا این منطقه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد.


آبشارهای رنگین کمانی و جذاب شهر سرسبز چالوس

امروزه این منطقه سرسبز و پرآب به شهری زیبا با امکانات فراوان جهانگردی تبدیل شده است. چالوس و کلاردشت و نمک آبرود از قطب‌های گردشگری کشور محسوب شده و با راه‌اندازی بزرگراه 120 کیلومتری جدید تهران - شمال، دسترسی گردشگران خوش ذوق به این منطقه آسان تر خواهد شد. در ادامه این مقاله با 3 تا از جذاب ترین آبشارهای سر خم کرده در دل طبیعت دل انگیز این منطقه رویایی بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه شوید.


منطقه سرسبز و پرآب شهری زیبای چالوس

آبشار سواسره

این آبشار بزرگ و دیدنی مشرف به ناحیه‌ای از توابع بلده قرار دارد و حدود 100 متر ارتفاع دارد.این آبشار دارای آبی فراوان با پخشابی منحصر به فرد است. فضای این منطقه کوهستانی - بیشه‌ای است و چشم‌اندازهایی بکر و شگفت‌انگیز دارد.


آبشار سواسره شهر چالوس

آبشار هریجان

یکی از زیباترین آبشارهای رشته کوه البرز با نام "آبشار هریجان" مشرف به روستایی به همین نام در نزدیکی گردنه هزارچم در جاده تهران ـ چالوس قرار دارد. این آبشار بیش از 9 متر ارتفاع داشته که با آب فراوان، فضای مرتفع و بیشه‌ای وچشم انداز کوهستانی، دره‌ای و جنگلی از فراز کوهی سنگی با پخشابی ویژه سرازیر و در پایین دست به آبشارهای متعددی تبدیل می‌شود.


آبشار هریجان شهر چالوس

آبشار اکاپل

در منطقه فوق العاده زیبای ییلاقات کلاردشت، آبشار اکاپل در جنگلی کوهستانی و سرد چال کلاردشت در دل طبیعت سر خم کرده و چشم‌انداز و مناظری بدیع را ترسیم کرده است. زیبایی طبیعی این منطقه رویایی در دریاچه ولشت، قابلیت تفرجگاهی فوق‌العاده‌ای را بوجود آورده است.


آبشار اکاپل شهر چالوس

منبع: تسنیم

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: بد

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید