گل سرسبد مراکز خرید خاورمیانه، مرکز خرید مال دبی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/12/19

مرکز خرید مال امارت یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازارهای دنیاست که فروشگاه‌های بی شماری را در خود جای داده است و یکی از اهداف اصلی گردشگران به هنگام سفر به دبی، مخصوصا برای خانم های دوستدار بازارهای رنگارنگ می باشد.گشت‌وگذار در بازار و خرید سوغاتی، لذت‌بخش‌ترین قسمت سفر است که به‌طور ویژه برای بانوان اهمیت دارد.


گل سرسبد مراکز خرید خاورمیانه

این مرکز خرید بعنوان اولین محل اقامت و مقصد بسیاری از گردشگران، سالانه بیش از 42 میلیون نفر را به سمت خود می کشاند. این مرکز دارای 630 فروشگاه بین‌المللی است که در میان 80 فروشگاه بزرگ دنیا قرار دارد و به‌نوعی گل سرسبد مراکز خرید در خاورمیانه محسوب می‌شود.


مرکز خرید مال دبی

همچنین این مرکز خرید زیبا دارای بیش از 100 رستوران و کافه است که برای صرف نهار و شام می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ضمن در این مرکز خرید فروشگاه‌های عمده‌فروشی فراوانی وجود دارد که شامل زمینه‌های مد، سبک زندگی، ورزش، الکترونیک و مبلمان هستند و به‌عنوان بزرگترین فروشگاه‌های شهر شناخته می‌شوند.


موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازارهای دنیا، مرکز مال دبی

منحصربه‌فردترین امکانات موجود در این مرکز خرید شامل اسکی داخلی و پارک برفی، و VOX Cinemas می‌شوند که بزرگترین سینمای خاورمیانه شناخته می‌شود. همچنین در کنار این مرکز یک مجتمع سرگرمی 24 ستاره، مرکز تئاتر و هتل‌های عمومی دبی، دو هتل 5 ستاره و مرکز خرید شراتون دبی قرار دارد.


گشت‌وگذار در بازار ها حین سفر در مرکز مال دبی

دسترسی به مرکز خرید مال امارات بسیار ساده‌ست و مواردی مانند مترو در اختیار شما خواهد بود. اگر قصد سفر به دبی و بازدید از مرکز خرید مال امارت را دارید، می‌توانید از گزینه مترو به‌عنوان ساده‌ترین راه استفاده کنید. این مرکز از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای گردشگران است و محدودیت خاصی برای بازدید آن نخواهید داشت.


 اسکی داخلی و پارک برفی در مرکز خرید مال دبی

منبع: کوله پشتی - همگردی

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید