دیزنی لند کالیفرنیای آمریکا را در کیش تجربه کنید!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/12/13

شهر زیبای کیش که در جنوب ایران قرار گرفته، دارای تفریحات و مکان های دیدنی بسیاری بوده که باعث شده تا مسافرین زیادی به این منطقه سفر کنند. تماشای غروبی دل انگیز بر روی آب های نیلگون خلیج فارس، زیبایی این جزیره دیدنی را چند برابر می کند؛ این جزیره، تفریحاتی برای تمامی سنین را داراست، از نمونه های تاریخی تا مدرن ترین مکان های دیدنی را در خود جای داده است. اغلب جشنواره های جذاب این جزیره، در ایام نوروز است و تور نوروز جزیره زیبای کیش می تواند رویایی ترین برنامه پیش رو برای مسافران بدنبال هیجان باشد.


دیدنی های شهر زیبای کیش

جذابیت های دیزنی لند کالیفرنیای آمریکا به حدی بوده که مدیران ایرانی را نیز وسوسه کرده تا پروژه احداث مکانی مانند دیزنی لند در کیش را تحت بررسی قرار دهند. شهربازی زیبا و بزرگ دیزنی لند، مکان بسیار مناسبی برای دوست داران کارتون ها و انیمیشن ها می باشد، در این مکان بازیگران واقعی تحت شرایط پذیرش خاصی انتخاب شده و به ایفای نقش آن شخصیت کارتونی می پردازند.


ساخت شهربازی بزرگ لاکی آیلند کیش

لاکی آیلند مکانی کاملا شبیه به دیزنی لند آمریکا بوده و مکانی جذاب و تکرار نشدنی برای کودکان خواهد بود. البته بزرگترها هم نگران نباشند چون ورود به این مکان محدودیت سنی ندارد و برای تمامی افراد مجاز است. مطمئنا این شهربازی زیبا، بزرگ و منحصربفرد در ایران، مورد توجه گردشگران واقع خواهد شد.


لاکی آیلند کیش شبیه به دیزنی لند آمریکا

منبع: خبرگزاری دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید