در سرمای زمستان چگونه سفر کنیم؟!

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/10/18

دانستن برخی نکات برای مسافران زمستانی باعث لذت حداکثری و مشکلات حداقلی و همچنین سالم رسیدن به مقصد، بدون توجه به برف، یخ و باران در حین سفر خواهد شد. در این مقاله با راهکارهای ضروری برای مسافران فصل سرما بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.


سفر در فصل سرد زمستان

سعی کنید بیشتر پروازهای صبح را انتخاب کنید به دلیل اینکه مشکلات فرودگاه و پرواز در صبح کمتر است و دوم اینکه اگر پرواز شما کنسل شد یا با تاخیر مواجه شدید؛ برای پیدا کردن پروازهای دیگر شانس بیشتری داشته باشید. همینطور از از انجام سفر در اوج شلوغی مانند تعطیلات آخر هفته خودداری کنید. همچنین اگر برای بازگشت به شهر خود به دلیل برف و یخبندان دچار مشکل شده اید؛ می توانید شهرهای دیگر در کشورتان که دارای آب و هوای گرم تری هستند را برای بازگشت انتخاب کنید.


سفر با هواپیما در فصل سرد زمستان

بزرگترین مشکلاتی که می تواند در فرودگاه برای مسافران پیش بیاید، از طرفی کنسل شدن پرواز شما و بازگشتتان به منزل است و از طرفی دیگر می تواند گیر کردن در هتل و به دلیل آب و هوای بد یا کنسل شدن تمام پروازها، نتوانید به خانه بازگردید. در این شرایط باید تمامی راه ها و پروازها را بررسی کنید. مثلا به شهر دیگری بروید و از آنجا به شهر خود بازگردید.


سفر با خودرو در فصل زمستان

هنگامی که صحبت از رانندگی در زمستان به میان می آید؛ بحث ایمنی نگران کننده است. بنابر این برخی از لباس ها و موارد ضروری را در خودرو بگذارید. یک جفت دستکش، شلوار مقاوم در برابر آب و هوا را فراموش نکنید. همچنین یک جفت چکمه های قدیمی، یک پتو، یک چراغ قوه با برخی از باتری های اضافی را در وسایل های ضروری خود قرار دهید.

قبل از سفر تمامی موارد خودرو به خصوص لاستیک ها را نزد یک مکانیک ماهر مورد بررسی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که خودروی شما در آمادگی کامل برای رفتن به این سفر است.

چک کردن برخی موارد با اهمیت را هرگز فراموش نکنید. برای مثال در هوای برفی مدام چراغ های جلو و عقب را تمیز نگاه دارید و در هوای طوفانی به دلیل دید بهتر خودتان، پنجره ها را تمیز کنید. همینطور به این نکته توجه داشته باشید که با سرعت کم برانید و فاصله ی خود را با خودروی جلویی حفظ کنید.


منبع: کوله پشتی

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید