سفری رویایی به دورترین نقطه ایران

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/09/18

منطقه ای بهشتی و فوق العاده بی نظیر در دل روستایی در دورترین نقطه ایران زیبا جای گرفته است اما کمتر کسی از وجود چنین منظره زیبایی مطلع است. اما به تازگی سفر به "درک" بواسطه شبکه های اجتماعی کمی شناخته تر شده است. نخل های زیبا، شن های روان کویری و سواحل زیبای دریای عمان، تلاقی چنین منظره هایی را شاید تنها در رویاهایتان دیده باشید. این روستا شما را به رویاهایتان خواهد رساند!


سفری رویایی به دورترین نقطه ایران

این منطقه بکر و رویایی با نام "درک" در بین مردمان چابهار نیز کمتر شناخته شده بود! باید روی نقشه به دقت گشت تا در نزدیکی دریای عمان و 170 کیلومتر بعد از چابهار به درک رسید. حتی جاده ای به مسافت 170 کیلومتر بعد از چابهار خود دلیل زیبایی بیشتر سفر به درک است.


تلاقی بین کویر و دریا در روستای درک

وقتی از چابهار به سمت روستای درک سفر کنید، زیبایی های این طبیعت بی همتا را لمس خواهید کرد. جاده فوق العاده خاص و پرتلاطم که از میان کوه های استوار که هر کدام در گذشت زمان و تاریخ این مرز و بوم شکلی زیبا بر خود گرفته اند.


برترین جاذبه های گردشگری چابهار

با نزدیک تر شدن به روستای درک، آبی دریا نمایان می شود؛ نخل های سر به فلک کشیده و شن های روان کویری نیز منتظرند تا آدرنالین خون گردشگران را بالا ببرند. باران های موسومی، پستی و بلندی های جاده منتهی به درک، دریاچه های فصلی و ... دلایلی بزرگ برای شتافتن گردشگران خوش سلیقه به چنین منطقه بهشتی می باشد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: عالی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید