آیین جالب کشورهای مختلف در شب سال نوی میلادی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/10/09

مردمان کشورهای مختلف جهان در شب سال نو آداب و رسوم خاصی دارند که برخی از آنها جالب و شنیدنی می باشند. از جشن دور همی میدان تایمز آمریکا گرفته تا پوشیدن لباس های یکدست سفید مردم برزیل در سواحل این کشور. در ادامه این مقاله جذاب با نمونه هایی از این آیین های کریسمس در کشورهای مختلف جهان بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.


آیین های کریسمس کشورهای مختلف در شب سال نو

در کلمبیا در نیمه شب افراد با چمدان خالی قدم می زنند و زمانی که پای آنان خارش داشته باشد بر این باورند که حتما سال آینده سفری به مکان های جالب خواهند داشت. در جنوب افریقا هم افراد و بخصوص در ژوهانسبورگ مبلمان قدیمی و دیگر ابزار آلات قدیمی را از پنجره به بیرون پرتاب می کنند.


آداب و رسوم مردم کلمبیا در شب سال نو

در کشور برزیل مردم با رفتن به سمت سواحل و پوشیدن لباس های سفید رنگ در شب کریسمس از هفت موج می پرند تا سال نو برای آنان سال شانس باشد. همچنین جالب است بدانید که برخی از این افراد هدایای مختلفی مانند گل، جواهرات و آینه را به اقیانوس تقدیم می کنند.


آداب و رسوم مردم برزیل در شب سال نو

در کشور فیلیپین رسم بر این است که در شب سال نو مردم محلی با پوشیدن لباس محلی رنگ روشن با خال های رنگی و میل کردن میوه از روح پلید دوری بجویند. در برخی مناطق فیلیپین آتش بازی، نواختن موسیقی با صدای بلند و رقص و پایکوبی برگزار شده و با صدای بوق خودرو ارواح پلید را از خود دور می کنند.


آداب و رسوم مردم فیلیپین در شب سال نو

بیشتر گردشگران حرفه ای در شب سال نو، پل بندر سیدنی را جهت تماشای نمایش دیدنی آتش بازی فراموش نخواهند کرد. در استرالیا مردم با قدم زدن در خیابان ها در نیمه شب و ایجاد سروصدای زیاد با قابلمه و ماهیتابه سال نو را جشن می گیرند. ساعت 12 پل بندر سیدنی نمایش دیدنی از آتش بازی دارد.


آداب و رسوم مردم استرالیا در شب سال نو

مردم شیلی معتقدند در سال نو رفتگان به سوی عزیزان خود باز می گردند. همچنین در شیلی اگر افراد 12 دانه انگور و یک قاشق عدس را قورت دهند شانس آنان در سال جدید تغییر خواهد کرد!


آداب و رسوم مردم شیلی در شب سال نو

در ایالات متحده بسیاری از افراد گرداگرد توپ در میدان تایمز جمع می شوند. در اکوادور نیز رژه با توپ آتش دارند و در نیمه شب تمثال ها را می سوزانند و بیشتر افراد مشهور نماد پاکیزگی برای دیگر افراد می شوند.


آداب و رسوم مردم آمریکا در شب سال نو

منبع: دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید