7 روش طلایی برای ذخیره باتری گوشی هوشمند در حین سفر

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1397/01/18

در دنیای نوین نمی توان کاربردهای فراوان گوشی های هوشمند را در حین سفرها نادیده گرفت. نقش مهم و موثری که از تماس گرفتن ساده گرفته، تا گرفتن عکس برای شبکه‌های اجتماعی و داشتن مترجم برای سفرهای خارجی و یا پیدا کردن یک رستوران در نزدیکی محل اقامت، همه این ها تنها بخش کوچکی از نیاز یک مسافر می باشند. باتوجه به اهمیت این موضوع، صرفه جویی و حفظ عمر باطری برای گردشگران و مسافران بسیار حائز اهمیت می باشد. در این مقاله با 7 روش طلایی برای حفظ باتری گوشی هوشمند شما آشنا خواهیم شد.


روش های حفظ باتری گوشی هوشمند در حین سفر

تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش

از صفحه نمایش گوشی خود غافل نشوید چون صفحه‌نمایش بزرگترین مصرف‌کننده انرژی باتری گوشی‌های هوشمند شماست و هرچه مصرف آن را کمتر کنیم، باتری بیشتر عمر خواهد کرد. برای این کار باید روشنایی گوشی خود را تا حداقل ممکن کاهش دهید.


 تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش تلفن همراه در حین سفر

قرار دادن گوشی به حالت پرواز

جستجوی سیگنال و گشتن به دنبال شبکه‌های ارتباطی باعث می‌شود که عمر زیادی از باتری شما تلف کند و نتیجه‌ای هم به همراه نداشته باشد. بنابراین بهتر است گوشی همراه خود را به وضعیت حالت پرواز درآورید و از راه‌های تماسی جایگزین مثل شبکه های اجتماعی استفاده کنید.


قرار دادن گوشی به حالت پرواز در حین سفر

فشار دادن دکمه حالت صرفه‌جویی در انرژی

امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند از این قابلیت برخوردارند که به حالت صرفه‌جویی انرژی می‌روند و برق کمتری مصرف می‌کنند. در این وضعیت نور صفحه کم می‌شود بخشی از برنامه‌های گوشی غیرفعال می‌شود.


فشار دادن دکمه حالت صرفه‌جویی در انرژی گوشی همراه در حین سفر

تنظیم برنامه‌ها و هشدارهای گوشی قبل از سفر

به روز کردن گوشی و دانلود برنامه‌های جدید، دشمن باتری گوشی شما را خواهد بود. بنابراین قبل از سفر به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های خود را غیرفعال کنید و سعی کنید که هشدارهای گوشی به روی صفحه‌نمایش نشان داده نشود، این هشدارها به روشن شدن صفحه و مصرف انرژی منجر می‌شود.


تنظیم برنامه‌ها و هشدارهای گوشی قبل از سفر

خاموش کردن سرویس مکان‌یابی

این سرویس باعث می‌شود که دائماً با سرور خود در ارتباط باشد و علاوه بر اینترنت، باتری شما را نیز مصرف کند. بنابراین با غیرفعال کردن آن کمک مهمی به عمر باتری خود خواهید کرد.


خاموش کردن سرویس مکان‌یابی گوشی همراه در حین سفر

عدم استفاده از دو اپلیکیشن فیسبوک و توییتر

با توجه به اینکه این برنامه‌ها دائماً در حال به‌روزرسانی هستند، به‌محض استفاده انرژی باتری شما را مصرف می‌کنند و به‌جرات می‌توان گفت که بقیه برنامه‌ها به این شکل نیستند. این دو اپلیکیشن بیشتری مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند.


عدم استفاده از دو اپلیکیشن فیسبوک و توییتر در حین سفر

دوری از دماهای شدید

دماهای خیلی سرد بین 16- تا 22- باعث غیرفعال شدن باتری گوشی می‌شود. از طرفی دمای بالاتر از 35 سانتی‌گراد می‌تواند به‌طور دائمی به ظرفیت باتری آسیب برساند. در شرایط سرد عمر باتری به‌طور موقت کاهش می‌یابد. برای فرار از این وضعیت، می‌توانید گوشی را به بدن خود بچسبانید.


 دوری از دماهای شدید تلفن همراه در حین سفر

منبع: کوله پشتی

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید